۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱

نقاشی دیواری و هنر موزاییک در تهران بررسی می‌شود

نقاشی دیواری و هنر موزاییک در تهران بررسی می‌شود

نشست تخصصی «نقاشی دیواری و هنر موزاییک در تهران» با حضور دو هنرمند نقاش در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی «نقاشی دیواری و هنر موزاییک در تهران» از سلسله نشست ­های تخصصی «هنر شهری در تهران» است که به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری از سوی مرکز خدمات تخصصی فعالیت­ های هنری این پژوهشکده، دوشنبه 29 دی ­ماه در تالار همایش ­های فرهنگ و هنر برگزار می ­شود.

محسن موسیوند مدیر مرکز و دبیر این سلسله نشست‌‌ها، اهداف برگزاری این نشست­ را آشنایی و تعامل هنرمندان، استادان و پژوهشگران حوزه هنر شهری با یکدیگر و ارائه آخرین یافته‌های علمی- پژوهشی، مدیریتی و تجربی در حوزه هنر شهری دانست و گفت: مباحث مطرح شده در این نشست، با توجه به اقتضائات فضاهای شهری تهران و با رویکرد ارائه راهکارهای مناسب در حیطه نقاشی دیواری در تهران و تلطیف فضا با توجه به ضروریات فرهنگی، تاریخی و بومی این شهر، ارائه می­ شوند. سخنرانان این نشست­ نیز ایرج اسکندری و مرتضی گودرزی دیباج، از هنرمندان و استادان شناخاته شده هنر کشور هستند.

وی افزود: تلاش می ­شود در این برنامه ­ها، سه راس مثلث تعاملی هنر شهری یعنی هنرمندان این حوزه، مسئولان و متولیان هنر شهری و همچنین گروهی از شهروندان به ­عنوان مخاطبان اصلی هنر شهری  حضور داشته باشند.

نشست تخصصی بعدی نیز به موضوع «گرافیتی و هنر اعتراضی» اختصاص دارد که  با سخنرانی بهنام کامرانی و رضا خدادادی 27 بهمن ­ماه برگزار می شود و نشست پس از آن نیز با عنوان «تعامل هنرهای محیطی در شهر تهران» با سخنرانی حمید شانس و حسنعلی پورمند 13 اسفندماه در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار می شود.

این نشست­ ها از ساعت 15:30 تا 18 در تالار همایش­ های پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری واقع در خیابان انقلاب، بین چهارراه ولیعصر و خیابان فلسطین، نبش خیابان شهید برادران مظفرجنوبی، برگزار می­ شود.

کد خبر 2466426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha